tirsdag 7. juni 2011

Hei, her er Ruffen!


Ruffen heter han. Navnet har han etter en barndomshelt, nemlig sjøormen Ruffen som ikke kunne svømme.

Nå har han bodd hos meg i snart en hel måned, og vi er ganske fornøyde med tingenes tilstand begge to. I stedet for å bombardere min egentlige blogg med masse hundegreier, tenkte jeg at det kan være lurt å oppdatere en egen Ruffenblogg slik at folk selv kan velge om de vil lese om meg og mitt, eller bare om hundelivet i Umeå i Sverige.

En kort presentasjon av Ruffen:

Ruffen er født i oktober 2009. Han er en vakker og snill pyreneerhund som jeg håper skal gjøre det bra på utstillinger, i tillegg til at han skal få være med på ski- og fjellturer. Jeg har dårlig rygg, men en stor kjærlighet til naturen, så å ha en egen trekk- og kløvhund passer meg bra!

Her i bloggen kommer jeg til å poste bilder og videoklipp på hva Ruffen bruker dagene sine til, samt hvordan han gjør det på utstillinger og prøver. Kanskje han får bli pappa om noen år også? Hvem vet.. De som følger med på denne bloggen får garantert vite!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar